שירותי ענן וגיבוי מרחוק

שירותי ענן ווירטואליזציה

האם מחשוב ענן הוא טרנד חולף או שהוא כאן בכדי להישאר? מחשוב ענן משתמש ברשת האינטרנט בכדי לספק שירותים שונים של אחסון ושמירת נתונים ממחשב מרוחק ממקום העבודה. צורת העבודה הזו מאפשרת לכל עסק קטן או חברה גדולה להשתמש בשירותי הענן מבלי להחזיק בתשתית יקרה או בעובדים בעלי ידע נרחב בתחום מחשוב ענן. חברות המספקות שירותי ענן וגיבוי מרחוק מספקות לעסקים פרטיים שירות אשר חוסך להם הוצאות ותחזוקה יקרים.

לשירותי מחשוב ענן הצטרפו בשנים האחרונות גם שירותי וירטואליזציה. שירותי ענן ווירטואליזציה מקנים לחברה ניצול מקסימלי של התשתית הקיימת במשרד. אחד החדרים החשובים בכל משרד הוא חדר השרתים. וירטואליזציה מאפשרת להקטין את כמות השרתים העובדים בארגון ומקטינה את הצורך בשימוש רב של חשמל בכדי לקרר, על-ידי מיזוג אוויר, את חדר השרתים. עבודה עם מערכת וירטואליזציה מגבירה את מהירות העבודה במחלקות הפיתוח השונות בכך שאינה דורשת שימוש במחשבים רבים בכדי לעלות את המוצר במערכות הפעלה נפרדות.

פתרונות ענן לחברה

כיום, פתרונות ענן לחברה הם חלק מהשירותים הבסיסיים שכל חברה זקוקה להם. בכדי שהעובדים בחברה יוכלו להתמקד בפיתוח, במכירה ובשירות הלקוחות, שירותי ענן וגיבוי מרחוק ממלאים את החלק הטכני לתמיכה בכל המחשוב המאפשר את פיתוח המוצרים ללקוחות החברה.

פתרונות ענן לעסק קטן ובינוני

עסקים קטנים ובינוניים רבים משתמשים בשירותי ענן בצורה עקיפה ולעיתים לא מודעים לכך. ישנה חשיבות רבה גם לגיבוי ושמירה של המידע הקיים אצל בעלי עסק קטן או בינוני.

אם בעבר כל החומר אוחסן בדפים ובקלסרים, היום ניתן לאחסן כמויות גדולות של מידע על גבי מחשוב ענן ולחסוך מקום משמעותי במשרד. פתרונות ענן לעסק מאפשרים גם לחסוך בכוח אדם לצורך תיוק המידע של החברה.

שירותי ענן וגיבוי מרחוק של חברת ITCENTER

אם אתם בעלי חברה או בעלי עסק ומעוניינים ליעל את העבודה במשרד שלכם, מומלץ לכם לפנות לחברת ITCENTER הישראלית המספקת שירותי ענן לחברות ברחבי הארץ.

מחשוב ענן הוא כלי חשוב ויעיל לכל עסק או חברה, ועם צוות חברת ITCENTER תוכלו ליהנות מתמיכה וגיבוי מרחוק ולאפשר עבודה מהירה ואפקטיבית יותר לעובדים שלכם במשרד.

5/5 - (3 votes)