שירותי ענן לעסקים

שירותי ענן לעסקים המדריך השלם

המונח ענן הוא מונח מטאפורי הבא להדגיש שזוהי פעולה המתבצעת במקום מרוחק. במציאות, אין שום ענן, אלא שירותי מחשוב ותקשורת הניתנים ב-Data Center , מתקן של מערכת מחשוב אשר יכול להיות ממוקם בכל מקום בארץ או בחו"ל, כאשר החיבור למתקן מתבצע באמצעות רשת האינטרנט.

מחשוב ענן הוא שירות דיגיטלי שמאפשר למשתמשים לגשת לנתונים ותוכניות המאוחסנות בשרת רחוק מכל מקום שבו יש חיבור לאינטרנט.

במאה העשרים ואחת, מאה המאופיינת בהתפתחות טכנולוגית מואצת, המידע העסקי הנמצא במחשב הפך להיות לב העסק. כבר עברו הימים שבהם היינו מתייקים את כל הקבצים בקלסרים ותיקיות, בעידן הטכנולוגי גיבוי המידע בענן הוא מוצר חובה לכל בית עסק.

הידעתם, למעלה משישים עד לשמונים אחוזים של בתי עסק בעולם כבר עברו באופן מלא לשירותי ענן וגם בישראל המעבר תופס תאוצה רבה, תאוצה שתלך ותגבר עם השנים.

ומה אתכם?

צברנו ידע וניסיון רב בשירותי ענן ונשמח לשתף אתכם בו. הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם בכל שלב החל משלב האפיון ועד לביצוע המעבר והתמיכה בשירותי הענן.

שירותי ענן – מהם השירותים הנפוצים?

מחשוב ענן הוא שם כללי לכל השירותים המתבצעים בשרת חיצוני. שירותי הענן כוללים שירותים רבים המתאימים לבתי עסקים וארגונים כמו CRM ופריוריטי, שירותי אופיס 365 לעסקים ועוד.

גיבוי ענן – שירות אשר מיועד לכל בית עסק שמטרתו להגן על המידע בפני קריסת שרתים, וירוס, מתקפת סייבר או כל סוג אחר של אובדן מידע ונתונים. כאשר הגיבוי של המידע מתבצע בענן, בעלי העסקים יכולים להיות רגועים שהקבצים החשובים נמצאים במקום בטוח.

שירותי ענן מציעים פתרונות לסוגים רבים של שיתוף מידע כמו, שירותי דואר אלקטרוני, שירותי אחסון תוכנות, חומרים, קבצים ומידע ואירוח אפליקציות.

מרכזיות בענן המרכזייה בענן מהווה תחליף למרכזיה הישנה. זוהי מרכזיה בעלת תכונות מתקדמות אשר מתעדכנות כל הזמן כמו למשל, כניסה לתור, המתנה נעימה, הודעות ומוזיקה בזמן החזקת שיחה, העברת הפנייה של השיחה, הקלטות, רישום אוטומטי לשלוחות ועוד.

תכנית DR להתאוששות מאסון שירות אשר מאפשר התאוששות מהירה בכל מצב של קריסת השרתים או ההשבתה של המערכת. באמצעות פעולות הגיבוי של השרתים אנו בחברת It-Center מבטיחים להחזיר את המערכת לתפקוד מלא בתוך שעה עד ארבע שעות, לאותו מצב בדיוק כמו שהיה רגע לפני ההשבתה.

חיבור מרחוק – כל אנשי הצוות בעסק יכולים לקבל הרשאה שתאפשר להם לגשת בכל שעה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט, לתיבת הדואר האלקטרוני, לתוכנות, לניירת המשרדית ועוד.

עקביות בין המשתמשים – כאשר מספר אנשים עובדים על אותו קובץ דיגיטלי בדרך הטבע יהיו שינויים בקבצים. כאשר הקבצים מאוחסנים בענן, הם מסונכרנים באופן אוטומטי בין כל המכשירים, כך שכל אחד מהמשתמשים, משתמש בקובץ האחרון והעדכני ביותר.

כל היתרונות ב"ענן" אחד!

שירותי מחשוב ענן מציעים יתרונות משמעותיים לחברות וארגונים התלויים בהתנהלות עסקית מהירה ורצופה.

זמינות– שירותי ענן מאפשרים לכל צוות העובדים בבית העסק או בארגון להתחבר אל השרת המרכזי מכל מקום שבו יש חיבור לרשת האינטרנט ולשלוף את המידע באופן מידי, קל ונוח.

אבטחת מידע וגיבוי התוכן בענן התוכן והמידע שלכם הוא לב העסק, ולכן חשוב לשמור עליו. שירות גיבוי בענן יבטיח לכם יכולות גבוהות של גיבוי המידע שלכם. ובנוסף, אם לא תבצעו גיבוי המידע הרב יתפוס מקום רב על המחשבים ועלול להאט את קצב העבודה שלו.

חסכון בעלויות – בניגוד לרכישת שרת ייחודי לבית העסק, רכישה הדורשת השקעה גדולה של כספים ומצריכה כוח אדם ומערך מחשוב מיוחד, מחשוב הענן מעניק לבעל העסק חיסכון בעלויות ובכוח אדם לתחזוקה ולתפעול של מערכות התשתית במרכז המחשבים של בית העסק.

בית העסק אינו נדרש לקנות חומרה ייעודית ובכך היא חוסך בעלויות רכש, עלויות חשמל ועלויות עבור מקום להתקין בו את החומרה.

המשתמש אינו צריך לרכוש תוכנה ייעודית ובכך הוא חוסך את עלויות הקניה ואחזקת התוכנה.

חיסכון בתוכנית היערכות להתאוששות מאסון בכל מצב של אובדן מידע ונתונים או קריסה של מערכת המחשוב, אנחנו נעניק לכם פתרונות שיסייעו לכם לשחזר את המידע שאבד ולהשיב את העסק לתפקוד מידי.

אפשרות לגדול או לקטון בתקופות של הקטנת הפעילות תוכלו לשחרר משאבים בצורה מהירה ולצמצמם את השירותים, בתקופה שבה אתם נמצאים בתאוצה וצמיחה תוכלו לגדול בהיקף השירותים ובמספר המשתמשים.

אבטחת מידע שירותי מחשוב ענן מבטיחים יכולות גבוהות של אבטחת מידע.

תמיכה טכנית שוטפת אנו בחברת It-Center מציעים תמיכה טכנית מסביב לשעון, 24/7, בכל תקלה או בעיה.

אנו מעוניינים לאפשר לכל לקוח קטן או גדול להתמקד בליבת העשייה בתחום שלו ולייצר עבורו שקט בעולם הטכנולוגי כי ההצלחה של הלקוחות שלנו, היא גם ההצלחה שלנו!

5/5 - (3 votes)