אנטי וירוס ESET

og-nod32-antivirus

אנטי וירוס – לא משנה מה אתם עושה במחשב אתם חייבים אנטי וירוס ESET

אנטי וירוס הוא מוצר חובה על המחשב שלכם. אם ברגע זה לא מותקנת על המחשב תוכנת אנטי וירוס, רבים הסיכויים כי כבר יש לכם במחשב סוג מסוים של וירוס ואתם חשופים לשיבוש של המחשב ולעתים עד לחוסר יכולת להשתמש בו, לאיבוד מידע, לגניבה של פרטים אישיים, לנגישות לחומרים מסווגים ורגישים, לגניבת פטנטים, חוזים ועוד ולהיהפך למקור סחיטה אחרי שגנבו מכם מידע רגיש.

אבל יש גם בשורה טובה: בזמן שאתם עובדים או נהנים מהמחשב, יש מי שעושה עבורכם את העבודה מסביב לשעון כדי להבטיח שהשימוש במחשב יהיה בטוח. תוכנת אנטי וירוס ESET מזהה בזמן אמת כל וירוס אפשרי ומגנה על כל המידע במחשב בלי להאט את ביצועי המחשב.

מעל למאה מיליון לקוחות בכל העולם משתמשים בתוכנת אנטי וירוס ESET , מעל מיליון וחצי אנשים משתמשים בתוכנה בישראל ושבעים ושבעה אחוז מטכנאי המחשבים ממליצים על התוכנה הזו.

ומה אתכם? צרו קשר עם It-Center כדי שגם אתם תוכלו להיות בטוחים שאף וירוס לא יחדור למחשב שלכם ויגרום לכם נזקים, לעתים גם נזקים בלתי הפיכים!

בואו להכיר את אנטי וירוסESRT – תוכנת האנטי וירוס הנמכרת ביותר בישראל

לתוכנת אנטי וירוס טובה צריכים להיות מספר מאפיינים: היא צריכה לתת הגנה בזמן אמת, לבצע סריקות ללא הרף במחשב כדי לוודא אם במהלך הורדת נתונים מהרשת הופץ קוד זדוני ועליה לסרוק את הדואר האלקטרוני ולוודא שהוא נקי מווירוסים. כמו כן, בהתאם לבחירת המשתמש, התוכנה מבצעת סריקה כללית של כונני המחשב.

את הפעילות של התוכנה אפשר לחלק לשני סוגים, פעילות אונליין ופעילות שוטפת.

פעילות אונליין – התוכנה מבצעת סריקות בעת שאתם מורידים קבצים או תוכנות.

פעילות שוטפת התוכנה סורקת את תיבת המייל שלכם ואזורים אחרים במחשב.

לתוכנת אנטי וירוס ESRT יש מגוון תכונות:

זיהוי מדויק – התוכנה מעניקה הגנה על המידע שלכם הן מווירוסים מוכרים והן מווירוסים חדשים בכל זמן ובכל מקום, גם בזמן התפרצות.

סריקה של כל הדואר האלקטרוני, גם דואר יוצא וגם דואר נכנס. תוכנת אנטי וירוס ESRT מזהה כל קוד מסוכן המנסה לחדור למחשב באמצעות תעבורת הדואר האלקטרוני.

הגנה בזמן גלישה באינטרנט בכל סוג תוכן שתיחשפו אליו בזמן הגלישה ברשת, התוכנה תוודא שאף תוכנה זדונית לא תוכל להגיע אל המחשב ולגרום לו נזקים.

חשוב להדגיש: תוכנת האנטי וירוס מזהה את הווירוסים אונליין, כאשר אתם מורידים את הקבצים והתוכנות למחשב. שכן, איתור הווירוסים לאחר הורדת התוכנה דומה לאזעקה נגד גנבים הפועלת לאחר שהגנבים כבר סיימו לגנוב הכול.

מוצרים ניידים תוכנת ESRT סורקת את הכוננים הניידים ואת המידע שלהם ברגע החיבור שלהם למחשב.

תשלומים מאובטחים התוכנה מעניקה הגנה מתקדמת על כל אמצעי התשלום שלכם ברשת בעת ביצוע כל פעולה בנקאית.

בקרת הורים לסינון תכנים – הודות למנגנון של סינון התכנים תוכלו להגביל את חשיפת המחשב לתכנים פוגעניים ולא הולמים ולהיות שקטים כאשר הילדים שלכם גולשים ברשת.

גלישה בטוחה ב – – WI-FI בכל פעם שתתחברו לרשת אלחוטית תוכלו לוודא שאתם גולשים באופן בטוח.

חומת אש נגד התקפות אינטרנט – חומת אש מהווה חיץ ביקורתי בין המחשב לבין החוץ כמו רשת האינטרנט, רשת אינטרנט פנימית או כל רשת אחרת, ובכך היא מונעת חדירה של וירוס המגיע מבחוץ או כל התקשרות זדונית אחרת.

הגנה מול פישינג זוהי הגנה אשר מנטרת ומגנה מפני הניסיונות של גורמים זרים להשיג מידע רגיש וסודי כמו סיסמאות, מספרי טלפון חשובים, פרטים אישיים ועוד.

מצב גיימרים – גיימר הוא כינוי לחובבי משחקי מחשב שגם להם התוכנה דואגת. עבור הגיימרים "מצב גיימרים" מאפשר לשחק ללא הפרעה מתוך ידיעה שהמשחקים האהובים עליהם לא ניזוקים על ידי וירוסים או על ידי תוכנות זדוניות.

תוכנת אנטי וירוס ESRT מעניקה הגנה גם בסביבות הרשתות החברתיות. המערכת סורקת את הדפים שלכם ושל החברים שלכם כדי שאתם תוכלו ליהנות משיתוף פוסטים ומצפייה בתמונות וסרטונים בצורה בטוחה.

הגנה מפני כריית בטייקון – כמו רבים בשוק ההון המגלים עניין במטבעות הקריפטוגרפים, כך גם האקרים מגלים בהם עניין ויצרו סוג חדש של מתקפות Cryptojacking. במתקפות האלו הם שותלים קוד ללא ידיעת בעל האתר ומשתמשים במשאבי המחשב כדי לכרות מטבעות קריפטוגרפים.

לסיכום, תוכנת אנטי וירוס ESRT הוכחה כאחת התוכנות האפקטיביות ביותר בארץ ובעולם כולו. בתוכנה זו תוכלו להגדיר את רמת האבטחה המתאימה וליהנות מעבודה ומגלישה בטוחה.

5/5 - (2 votes)