שירותי תמיכה וניהול רשתות

שירותי תמיכה וניהול רשתות

שירותי תמיכה וניהול רשתות כדי למנוע אובדן של זמן יקר ולקוחות פוטנציאליים!

כיום נדמה כי אין כמעט ארגון או בית עסק המתנהל ללא רשת תקשורת. כל בית עסק העושה שימוש בשירותי מחשוב זקוק לשירותים מקצועיים של תמיכה וניהול רשתות. כל מחשב ברשת עלול לגרום לתקלות, לפגיעה ברציפות העבודה, לעיכוב בהתקדמות של העבודה השוטפת ושל פרויקטים שונים. שירותי תמיכה מקצועיים ואמינים ימנעו אובדן זמן יקר ואובדן של לקוחות, קיימים או פוטנציאליים.

רכישת שירותים של תמיכה וניהול רשתות אינה הוצאה, אלא השקעה! שירותי תמיכה וניהול רשתות יבטיחו את התפקוד התקין של בית העסק לאורך זמן, תקשורת מהירה וניתוב נכון של כל ערוצי התקשורת והמידע העוברים בתוך בית העסק או הארגון וגם מחוצה לו.

שירותי תמיכה וניהול רשתות – חמישה דברים שחשוב לדעת

רשת תקשורת בארגון או בבתי עסקים היא כל רשת פנימית הנמצאת בעסק או בחברה. בעידן הטכנולוגי, העבודה ברשת היא הוא כלי מרכזי בעבודה היום יומית וחלק בלתי נפרד מהעבודה של ארגונים ובתי עסקים רבים, ולכן חשוב לתחזק את הרשתות באופן קבוע ולדאוג לתפקוד תקין.

רשתות תקשורת עובדות באמצעות חיבור של כל מחשב לשרת או נתב מרכזי. כל מחשב המחובר לרשת מקבל כתובת ייחודית ברשת, כתובת IP, וכך יכולים המחשבים השונים לתקשר זה עם זה ולקבל גישה חיצונית לרשת האינטרנט. הרשת מאפשרת תקשורת פנים משרדית וגם תקשורת חיצונית לרשת האינטרנט.

נתב – נתב, או בשמו הנוסף, ראוטר, הוא הוא רכיב תקשורת חיוני המאפשר העברת נתונים ברשתות תקשורת. רשת האינטרנט היא רשת התקשורת הגדולה בעולם להעברת נתונים ותפקיד הנתב הוא לכוון את הזרימה של כל נתוני המידע ברשת ממקום למקום.

יש סוגים שונים של רשתות תקשורת, יש רשתות גדולות ומורכבות ויש קטנות ופשוטות. המכנה המשותף לכל סוגי הרשתות הוא שכל רשת עובדת באמצעות חיבור כל המחשבים לנתב אחד מרכזי המחובר גם לרשת האינטרנט.

העבודה ברשת מאפשרת לכל עמדת מחשב במשרד או במקומות נוספים לתקשר זה עם זה ולאפשר פעולות כמו חיבור לציוד משותף כמו, לדוגמה, שליחת מסמכים למדפסת המרכזית. כל פעולה ואפילו הפעולה הפשוטה ביותר דורשת תקשורת תקינה.

העבודה באמצעות רשתות תקשורת מאפשרת גישה של כל מחשב אל מאגר המדע של החברה. בעבר כל המידע היה נשמר בשרת משרדי ורק למחשבים שהיו מחוברים לרשת הפנים משרדית הייתה גישה אליו, כיום כל משרד יכול לשמור את המידע בענן הנמצא ברשת האינטרנט ובכך לאפשר גישה אל המידע מכל מקום ולא רק מתוך המשרד.

גם לעסק קטן מומלץ לבחור צוות ותמיכה קבועה לניהול הרשתות. כאשר קיימת תקלה בתקשורת בין המחשבים או בתקשורת עם רשת האינטרנט, המתנה לטכנאי בודד עשויה להימשך זמן רב וליצור עיכוב משמעותי בטיפול בבעיה. כל עיכוב , גם עיכוב קל יחסית, עלול לפגוע בלקוחות וליצור נזק לארגון.

איך מתבצעת התמיכה ברשתות?

כל רשת זקוקה לשירותי תמיכה וניהול הנתונים על ידי טכנאים מקצועיים. שירותים אלו מאפשרים לפתור כל תקלה המתרחשת ברשת, תקלות פשוטות לצד תקלות מורכבות.

הפתרון הפופולארי של כיבוי והדלקת המחשב מחדש עשוי, אומנם, לפתור מספר תקלות, אך לא את רובן. לא אחת המקור לתקלה הוא בתחנה ספציפית ברשת או בתקלה כוללת ומורכבת יותר. את האבחנה ואת איתור מקור התקלה יכול לעשות רק איש תמיכה מיומן ומקצועי המתמחה בתחום.

לעתים תקלות ברשת מתרחשות בנושאים של הגדרות, הרשאות משתמש ועוד. במקרים אלו שירותי התמיכה והניהול יכולים להינתן מרחוק באמצעות השתלטות על המחשב, אך תקלות מורכבות יותר דורשות הגעה של איש התמיכה אל המשרד ופתרון התקלה באופן פיזי.

איך לדעת בחור שירותים מקצועיים של ניהול ותמיכה של רשתות?

מומלץ לבחור חברה המציעה סל של פתרונות מחשוב לעסק, חברה שיכולה להעניק פתרונות ומענה מלא לכל צרכי המחשוב של בית העסק כמו לדוגמא, מחשוב ענן, אבטחת מידע, שירותי IT , התקנה של תוכנות ושרות מחשוב נוספים.

חברה המעניקה סל של פתרונות כוללים עשויה לייעל את העבודה השוטפת של כל ארגון או בית עסק ולחסוך משאבים כספיים רבים.

כדאי לבחור בחברה אשר תסייע לבית העסק או הארגון בהקמה של הרשת המשרדית, בשדרוג הרשת בעת הצורך, בניהול ובתחזוקה שוטפת. כאשר החברה שאתם בוחרים מסוגלת גם להקים את הרשת וגם לתחזק ולנהל אותה, יש בזה יתרון גדול ללקוח.

למה כדאי לבחור בנו

כי אנו מעניקים ניהול מקצועי ואמין שימנע אובדן זמן עבודה יקר. בכל מחשב ברשת עלולות להיגרם תקלות שיפגעו בעבודה הרציפה ויגרמו לעיכובים רבים. אנו מתחייבים לטפל בכל תקלה, קלה או חמורה במהירות ולהשיב את התפקוד של המחשוב המשרדי בתוך שעה עד ארבע שעות, בהתאם לחומרת התקלה.

כי אנו מציעים סל שירותים כולל בתחום מחשוב המשרד ו"תופרים" לכל בית עסק את הפתרון המושלם בהתאמה אישית מתוך התייחסות לשיקולים טכניים, תפעוליים ותקציביים.

כי שירותי התמיכה שלנו ניתנים על ידי צוות מקצועי ומיומן שעבר הכשרות מקיפות בתחום ועובר השתלמויות תקופתיות במטרה להיות הצוות המקצועי, העדכני והמהיר ביותר בתחום וכדי להעניק שירות ברמה מקצועית חסרת פשרות.

כי אנחנו מספקת שירותי תמיכה לכל סוגי העסקים והחברות, החל מחברות גדולות ועד לעסקים קטנים ובינוניים. שירותי התמיכה שלנו כוללים מתחזוקת רשת המחשבים של המשרד ותמיכה טכנית לכל נדרש ועד לתכנון ולהקמה של פרויקטים מורכבים של מערכות שרתים גדולות.

בחרתם בנו, בחרתם כתובת מקצועית אחת לכל תקלות המחשוב והתקשורת ומנעתם מצבים של עבודה מול גורמים שונים העלולה להביא לבירוקרטיה מתישה ומיותרת, למשיכה ולבזבוז של זמן יקר ולעלויות גבוהות של השירותים השונים.

למה חשוב לשכור שירותי תמיכה וניהול רשתות?

כי שירותי ניהול ותמיכה מקצועיים יבטיחו לכל בית עסק רציפות עסקית, תפקוד תקין, תקשורת מהירה בין ערוצי התקשורת השונים בתוך הארגון וגם מחוצה לו. בעידן שבו כל המשרדים ממוחשבים, התמיכה המקצועית היא חובה!

איך מתבצעת התמיכה של IT-CENTER?

כאשר יש תקלות קלות כמו בהגדרת נתונים או בהרשאות, אפשר לתת פתרון לבעיה באמצעות השתלטות מרחוק על רשת המחשבים. כאשר הבעיות חמורות יותר, טכנאי מיומן של ITCENTER יגיע לבית העסק באופן פיזי, יאבחן את התקלה ויעניק את הפתרון המתאים.

למה כדאי לבחור בשירותים של חברת IT-CENTER?

כי אנו מציעים סל שירותים מקצועי בתחום המחשוב ומציעים לכל בית עסק פתרונות מתאימים בתפירה אישית בהתאם לצרכים, לתנאים הסביבתיים ולתקציב. אנו מחויבים לניהול מקצועי שיחסוך לכל בית עסק זמן יקר ומבטיחים התאוששות מהירה בכל מקרה של אסון וקריסת מערכות.

5/5 - (2 votes)