יתרונות של גיבוי בענן

גיבוי ענן הוא מחשב מרוחק אשר שומר את כל הקבצים החשובים של העסק שלכם. במילים פשוטות, גיבוי ענן הוא העברת קבצים לשרת מרוחק ומאובטח המשמש את החברה שלכם לגיבוי, גיבוי אמיתי הוא ללא מגע יד אדם

גיבוי בענן לעומת אחסון

גיבוי בענן נועד כדי להשאיר את הקבצים שלכם בענן (שרת) מרוחק למקרה בו אתם תרצו להשתמש בהם בעתיד פעם נוספת, גיבוי. ישנם סוגים שונים של שירותים בענן כאשר השירות המומלץ ביותר הינו שירות בענן אישי. רוב שירותי הענן הם על בסיס ענן שיתופי שהוא יותר קל לפריצה ונחשב לפחות אמין. הגיבוי מתבצע בתדירות הנקבעת לפי החברה, חברת "CLOUDER המרכז הארצי לגיבוי בענן " הינה חברת גיבוי בענן מקצועית אשר מבטיחה גיבוי יומיומי תוך כדי התקשרות עם הלקוח בכל מצב של שינוי, תוצאות גיבוי, מחיקת נתונים וכד'. והתראות על כל שינוי

מהם היתרונות של גיבוי בענן?

  1. הגנה גיבוי בענן מהווה לכם שכבת הגנה לכל מקרה של פריצה / וירוס כופר למחשבי הארגון, גניבת מידע וקריסה של המערכות. גיבוי בענן מתבצע באמצעות פעולת גיבוי יומיומית למערכות שנמצאות במקום אחר ולאף אדם איש גישה למערכות מלבד לחברת הגיבוי עצמה. ההגנה תורמת לארגון במקרה של פריצה, שריפה, טעות אנוש ועוד.
  2. זמינות היתרון בזמינות תלוי בחברה מולה אתם עובדים. חברת גיבוי בענן מקצועית תעניק לכם זמינות מרבית לאורך כל שעות היום. תוכלו להתייעץ עם החברה, להיעזר בשירותיה במקרה הצורך וזאת בשונה מפעולות גיבוי בענן שאינן מול חברות ישראליות.
  3. מחיר נושא המחיר רגיש עבור בעלי חברות, הקושי להוציא את כרטיס האשראי ולבצע את הפעולה שיכולה להבטיח את בטיחות העסק קיים. המחיר אותו נשלם עבור שירותי גיבוי בענן אינו גבוה והוא מתחיל החל מ-70 ש"ח לחודש בלבד. למרות הקושי לבצע את התשלום, בזמן אמת שירותי גיבוי בענן יצילו את העסק שלכם מקריסה.
  4. אבטחת מידע שירות גיבוי בענן כולל שירותי אבטחת מידע לשמירה מלאה על הנתונים האישיים של העסק שלכם. חברה מקצועית מחזיקה תחתיה מרכזי אבטחת מידע הכוללים תחזוקה קבועה, גיבוי ופיקוח לקוחות, נציגי שירות אשר זמינים לכל בעיה ושמירה של עותקים מרובים על פני מספר שרתים ככה שבכל מקרה של קריסה של הענן, עדיין יש לכם גיבויים נוספים.
  5. שירות אישי בשונה מחברות אחרות, חברת "CLOUDER המרכז הארצי לגיבוי בענן " מעניקה לכם גיבוי אישי והיא אינה רוכבת על תוכנה אחרת השייכת לחברות הענק כמו אמזון. החברה במעקב אחרי כל פעולה ומעדכנת אתכם באופן יומי על גיבויים שבוצעו באותו היום או בכל מקרה בו קובץ נמחק. הענן בו נמצאים הנתונים של החברה שלכם אינו ענן שיתופי, אלא נמצא בקו מופרד המקשר בין שירותי הגיבוי ללקוח. בכל מקרה בו האתר שלכם קרס ודורש שחזור, נציג יגיע אליכם תוך שעתיים עם כל הקבצים הרלוונטים על דיסק-און-קי.
5/5 - (1 vote)