שירותי מחשוב לעסקים קטנים

שירותי מחשוב לעסקים קטנים כל השירותים וכל הפתרונות בהתאמה אישית!

בשני העשורים האחרונים הטכנולוגיה הביאה לפתחנו אמצעי מחשוב וכלים מתקדמים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד בפעילות של כל בית עסק. כלי העבודה החדשים מייעלים את התנהלות בית העסק, משפרים את זרימת המידע, את השיתוף בין אנשי הצוות ואין ספק כי הם מהווים כוח המניע את בתי העסקים, כוח אשר יוצר הזדמנויות חדשות ומביא להצלחה ולקידום של בית העסק.

בעידן הטכנולוגי, כל עסק תלוי בסביבת המחשוב כדי לנהל תהליכי עבודה יעילים ומאורגנים, תקשורת רציפה ולספק שירות או מוצר בסטנדרט גבוה.

אנו ב It-Center נדע להתאים לכל בית עסק את שרותי המחשוב בהתאם לגודל העסק, לאופי הפעילות , למספר התחנות, לצרכים הייחודיים ועוד.

אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות מחשוב מתקדמים ותמיכה בעסקים ברמה גבוהה

שירותי התקנה של חומרה ותוכנה, התקנה והטמעה של תוכנות חדשות והפחתת עלויות בעת רכישת ציוד. אנחנו נדאג לספק עבורך ציוד ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

שירותי IT לעסקים הם כל האמצעים הטכנולוגיים המסייעים בניהול ובארגון המידע. השירותים כוללים מגוון גדול של שירותים החל מתכנון מערכות המחשוב והתאמה אישית, הקמה של המערכות וניהול ותחזוקה שוטפת.

אנו בחברת It-Center שמים יד על הדופק ומתעדכנים בכל שירותי המחשוב המתקדמים. נדע להעניק לכם את הפתרון המושלם, פתרון שיהפוך את העבודה לנוחה, קלה וידידותית למשתמש.

אבטחת מידע – המידע הוא הלב של כל בית עסק. בימינו רוב בתי העסק מעבירים מידע בצורה מקוונת, מידע הנמצא בסכנת גניבה או חשיפה. אבטחת מידע תשמור על המידע היקר מפני גניבה, מפני חשיפה לגורמים זרים, מפני פגיעה על ידי וירוסים או מפני נזק לחומרה. ללא גיבוי ואבטחת מידע אף בית עסק לא יצליח לשרוד במשך תקופה ארוכה.

חומת אש זוהי מערכת לניטור וחסימה של התקשרויות בלתי רצויות לרשת התקשורת של בית העסק או לכל מחשב יחיד באמצעות סינון של תוכן ותקשורת מזיקים ופוגעניים. חומת אש בשילוב אנטי וירוס מהווה נדבך חשוב במערך של אבטחת המידע.

אנטי וירוס אנטי וירוס זוהי תוכנה שנועדה לאתר וירוסים במחשב ולהגן על המחשב שלכם מפני הנזקים שהם עלולים לגרום.

אנו מתקינים אנטי וירוס ESRT – התוכנה הנפוצה ביותר בעולם אשר מעניקה הגנה חזקה ויעילה מבלי להאט את עבודת המחשב.

מחשוב ענן משמעותו שימוש במשאבי ענן המסופקים על ידי גורם אחר באמצעות רשת האינטרנט, כך שהמשתמש אינו צריך לרכוש או לתחזק תוכנה או חומרה יקרים. כל משתמש יכול לבחור את עוצמת המחשוב שלה הוא נזקק ולשלם בהתאם. בעת הצורך תמיד אפשר להגדיל או להקטין את עוצמת המחשוב.

יש מספר סוגים של שירותי ענן:

השירות הבסיסי ביותר הוא התשתית. המשתמש מקבל שטח אחסון בענן שבו הוא יכול לשמור את כל המידע ולגבות את הקבצים והתוכנות בלי להידרש לכונן קשיח פיזי.

שירות נוסף הוא אספקת תוכנה. בשירות זה המשתמש אינו צריך להתקין על המחשב תוכנות, בשעת הצורך הוא יוכל להשתמש בהן דרך הענן של הספק.

והשירות השלישי הוא פלטפורמה אשר מאפשרת לפתח או להריץ יישומים בלי להשקיע בתוכנות הבסיס הנדרשות. במקום להשקיע בתוכנות, המשתמש יכול לשכור אותן מספק הענן.

אופיס 365מוצרי מיקרוסופט פופולאריים בין בתי עסקים בארץ ובעולם ולא בכדי. שירות אופיס 365 משלב את כלי העבודה המסורתיים של מיקרוסופט ומעניק לכל משתמש אפשרות לייעל את העבודה עם כלים מתקדמים כמו התחברות לשרתי דואר בענן מכל מקום שבו יש חיבור לאינטרנט, פתרונות של גיבוי בענן לעסקים, תוכנות לשיתוף ידע, תיאום פגישות ועוד. התשתיות של אופיס 365 מאפשרות גישה מכל מחשב או טלפון המחובר לרשת האינטרנט וחוסכות באחזקה של ניהול שרתים ותיבת דואר אלקטרוני.

התאוששות מאסון בכל בית עסק עלולה להיגרם תקלה אשר תשבית את פעולת המערכת ותגרום נזקים כספיים ותדמיתיים לבית העסק. בעת "אסון" אנו מתחייבים להחזיר את בית העסק לתפקוד מלא בתוך שעה עד למקסימום ארבע שעות.

תכנית התאוששות מאסון היא תכנית הכוללת תהליכים, מדיניות ונהלים המשמשים להתאוששות מאסון המשבית לזמן לא קצר את התשתית הטכנולוגית החיונית לפעילותו של הארגון. דוגמאות לאירועי אסון שבהם נדרש שימוש בתוכנית ההתאוששות: שריפה, רעידת אדמה, הצפה, התפוצצות פצצה, קריסת בניין, מחיקה מוטעית וכדומה.

שירות אקספרס לתקלות – בכל תקלה או בעיה אנו מתחייבים לשירות מהיר של התקלה באמצעים שונים: בשליטה מרחוק, בהגעה פיזית למעבדה שלנו או בהגעה של טכנאי אל בית העסק שלנו. אנו שואפים למינימום תקלות. אל תספרו את מספר הפעמים שבהם הגשנו סיוע ופתרון לתקלות, תספרו את החודשים הארוכים שבהם לא נזקקתם לטכנאי הודות להתקנה המקצועית ולרמה הגבוהה של התחזוקה השוטפת.

5/5 - (2 votes)