גיבוי בענן – האם זה משתלם?

אם יש לכם כבר עסק פעיל בוודאי שמעתם על שירותי גיבוי בענן. שירותי גיבוי בענן נפוצים בקרב עסקים רבים, קטנים וגדולים. שירותי גיבוי בענן מגוונים, יש חברות בינלאומיות וחברות ישראליות אשר מעניקות שירותי גיבוי בענן. יש להבדיל בין שירותי אחסון ובין שירותי גיבוי. שירותי גיבוי מהווים ביטחון עצום לכל עסק ויש לבחור את השירות הנכון כדי להבטיח את הביטחון המלא.

איך בוחרים שירות מתאים?

כדי לבחור את השירות המתאים ביותר עליכם לפנות לנותן השירות כדי לקבל הצעת מחיר סופית. לצערנו, עסקים רבים בישראל לא מכירים את המושג של גיבוי בענן ואם הם מכירים את השירות, הקושי לשלם עבור השירות מיד קופץ. עסקים בוחרים "לגבות" את הקבצים שלהם באופן ידני או בוחרים שלא לגבות בכלל. בשני המקרים ישנה טעות, בפעם הראשונה העסק מבזבז כסף וזמן, בפעם השניה העסק לוקח סיכון מיותר שיכול היה לחסוך בעלות של כמה עשרות שקלים בחודש.

שירות גיבוי בענן מקצועי מעניק לכם מודעות מלאה למה קורה כאשר ישנה קריסת מערכות, גניבה, כופר או כל גורם אחר אשר עלול לפגוע בעסק שלכם ויותר מכך, בתדמית של העסק שלכם. חברה מקצועית מעניקה לכם שירות זמין בכל שעות היום, עדכון יומי, אבטחת מידע, הגנה מפני כופר, תמיכה בעברית (בארץ), שרתים שנמצאים בארץ ולא רוכבים על שרתים של חברות בינלאומיות ביעדים כאלה ואחרים כדי באמת לתת זמינות ללקוח ועוד. השוני בין שירות גיבוי בענן מקצועי ובין שירות שהוא "סטנדרט" הוא אופן הגיבוי. במקומות מקצועיים הגיבוי לא יהיה בענן שיתופי, אלא באמצעות קו נפרד המקשר בין שרתי הגיבוי ללקוח – משמע, הגיבוי אינו חשוף לאינטרנט.

לא עדיף להשתמש בהארד דיסק?

על אף שנדמה לבעלי עסקים מסוימים שהם חוסכים כסף באמצעות גיבוי אישי בהארד דיסק, דיסק און-קי וכד', הטעות היא ברורה. בתור התחלה, לא מספיק גיבוי על מכשיר אחד. שירותי גיבוי בענן מקצועיים לא רק שיגבו באופן יומי את התוכן שלכם, אלא גם הגיבוי יהיה מגובה פעמיים כאשר כל גיבוי נמצא בשרת אחר. הזמן אותו בעל העסק מבזבז על גיבוי בהארד דיסק עצום, המחיר אותו הוא משלם גבוה ולכן, הבחירה בגיבוי היא גם חוסכת בעלויות, כוח אדם, זמן והביטחון הוא מקסימלי. גיבוי בענן = ללא מגע יד אדם

כמה זה עולה לכם?

המחיר אותו תשלמו עבור גיבוי בענן משתנה בהתאם לגודל העסק, אך המחירים אינם גבוהים ונמצאים במחיר הגיוני לכל עסק ובינינו, גם הרבה יותר משתלם מכל הוצאה אחרת עבור שירותי גיבוי. המחירים מתחילים החל מ-70 ש"ח לחודש כאשר המחיר כולל שירותי גיבוי מלא בשני שרתים נפרדים, עדכון יומי ובכל מקרה בו אתם צריכים שחזור של קבצים, יגיע אליכם נציג ישירות לחברה תוך פרק זמן קצר.

5/5 - (1 vote)