שירותי גיבוי בענן לעסקים

המנעו מאסון דיגיטלי בעסק

    חייבים לנפץ את הקונספציה...

    IT-Center מעמידה לרשותך פתרון גיבוי בענן ניהולי מתקדם ומקיף המותאם באופן מיטבי לצרכים של הארגון שלך. אנו מציעים כיום את אחד ממערכות הגיבוי הבודדים הפועלים בסנכרון מלא עם כל תיקיות הסנכרון והדרייבים. על ממשק דיגיטלי ידידותי למשתמש, המנותק ממערכת המחשוב שלך, זמינים לך כל הקבצים והגדרות המערכת מכל מקום ובכל זמן ותמיכה שוטפת של הצוות המקצועי שלנו. נשמח לסייע גם לארגון שלך להתנהל בראש שקט עם פתרונות גיבוי בענן לעסקים.

    ירדנו בשבילך עד הפרטים הקטנים ...

    SBS365 – פיתוח טכנולוגי חדשני  שמותאם לבעל העסק הישראלי

    כבר מעל 14 שנים ש-IT-Center מפתחת עבור בעלי עסקים מכל ענפי התעשייה פתרונות תוכנה ייחודיים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. כעת, אנו גאים להציג בפניך פתרון גיבוי בענן שמכסה את נתוני הארגון שלך בכל החזיתות.SBS365 היא מערכת הגיבוי הייחודית שפיתחנו, מעניקה לך כבעל עסק יתרונות משמעותיים שיקלו על השימוש שלך בנתונים, יבטיחו לך הגנה מרבית ויספקו לך תמיכה מקצועית מקיפה אל מול כל אתגר.

    מהיום, אובדן קבצים, תקלות ומתקפות סייבר כבר אינם מהווים מכשול במסע של הארגון שלך אל עבר המשכיות עסקית רציפה ואמינה. במידת הצורך, יש לנו את הכלים והיכולות לשחזר את כל החומר שלך במהירות מרבית ולהשיב את הארגון שלך לפעילות שוטפת.




      לקוחות ממליצים

      IT–CENTER

      רוצה להבטיח הגנה מרבית של הנתונים שלך בעסק?

      אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כאן עוד היום ולתאם עמנו שיחת ייעוץ ללא כל עלות. בשיחה, נלמד את הצרכים שלך לעומק ונתאים עבורך חבילת גיבוי בענן לעסקים שתספק מענה לאופי הארגון שלך.

      קבל הצעת מחיר וייעוץ חינם: 02-5096473

      גיבוי ניהולי ומבוזר להגנה מרבית

      חבילת שירות הגיבוי שלנו כוללת ליווי צמוד על ידי אנשי מקצוע מובילים העוקבים אחר התוכן שלך ומתריע על כל אירוע חריג. מערכת ייעודית בפיתוח עצמי מתריעה לנו על כל מחיקה חריגה של תיקיות או חומרים ומאפשרת לנו לספק לך מענה מידי מול כל אירוע.

      גיבוי בהצפנה מלאה

      כל הקבצים שלך מגובים בהצפנה עוצמתית. פתרון מתקדם זה מעניק לך הגנה מפני פריצות האקרים שלא יוכלו לעשות כל שימוש במידע שלך ומונע אפשרות להפעלת תוכנות כופר על החומר המגובה שלך.

      גיבוי בענן מנוהל של כל פתרונות הדרייב שלך

      המערכת הייחודית שלנו מגבה את כל הנתונים בגוגל דרייב, דרופבוקס One Drive והתיקיות המסונכרנות בפלטפורמות השונות שלך ומעלה אותו לממשק מבוסס ענן. כל המידע מגובה על שני שרתים בנפרד, מה שמאפשר כיסוי מלא והבטחה שהמידע יישאר זמין לך תמיד, לא משנה מה אירע.

      גיבוי בענן לעסקים – פתרון חיוני לארגונים במאה ה-21

      כיום יותר מאי פעם, הופכים עסקים בינוניים וקטנים למטרה העיקרית של עברייני סייבר. ניסיונות פריצה, מתקפות ותוכנות כופר נעשים מדי יום בהיקפים אדירים. כדי להבטיח שהמשאב היקר ביותר של הארגון שלך – מנתוני המשתמש של לקוחותיך ועד לסודות מקצועיים, נתונים פיננסיים ומידע קריטי נוסף – יהיו שמורים מכל משמר, אנו מעמידים לרשותך פתרון מתקדם המבצע גיבוי על בסיס יוםיומי ושומר את כלל המערכות שלך עד 90 יום אחורה.

      IT–CENTER

      אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו, וליהנות מראש שקט של מיטב המומחים 24/7!

      לתיאום שיחת ייעוץ: 02-5096473