הקמת רשת תקשורת לעסק

תקשורת מחשבים לעסקים גדולים מעל 1000 עובדים

כל עסק נדרש להקים מערכת תקשורת ממוחשבת. איך ניתן להתאים את מערכת התקשורת לעסק? תקשורת מחשבים לעסקים שונה מתקשורת המחשבים לבית. הציוד לתקשורת לעסק כולל מתגי תקשורת, ראוטרים חזקים וציוד היקפי הכולל פנלים, שקעים, מכשירי בדיקה וארונות תקשורת. בכדי להקים מערכת תקשורת מחשבים לחברות מומלץ לפנות לחברת it מנוסה שתבנה מערכת מתאימה לגודל המשרד ומספר האנשים שמיועדים לעבוד בו.

החברות הגדולות במשק מעסיקות אלפי עובדים והן נדרשות להחזיק מספר מחשבים בהתאם. את המערכות לתקשורת מחשבים לעסקים גדולים מקימות חברות it המספקות, בנוסף לשירותי הקמת התשתית, תמיכה טכנית במקרים של תקלה במערכת המחשוב. תקלות במערכות מחשוב הן דבר שבשיגרה בכל עסק גדול, ולכן יש חשיבות רבה לטיפול יעיל בתקלות בכדי לאפשר לעובדים פעילות רציפה ללא פגיעה בעבודה השוטפת. תפעול תקלות יעיל מתבצע על-ידי צוות חברת it המתמחה בטיפול תקלות מרחוק. חלק גדול מהתקלות הטכניות ניתן לפתור דרך שליטה מרחוק על המחשבים בחברה. טכנאי משתלט מרחוק על מחשב מסוים ופותר את התקלה ללא צורך בהמתנה להגעה של טכנאי.

תקשורת טלפוניה למוקדי שירות לחברות גדולות

מחלקת שירות הלקוחות של כל חברה גדולה מכיל מספר גדול של אמצעי תקשורת טלפוניה. הקמה של מערכת כזו נבנית בהתאם למספר הנציגים שעובדים בחברה ובהתאם למספר הנציגים אשר מיועדים לעבוד בעתיד. ישנו מספר גדול של מוקדי שירות המפוזרים ברחבי הארץ. בשנים האחרונות נחקקו תקנות חדשות בנוגע לזמן המתנה לנציג. כיום חברות המחזיקות מוקד שירות טלפוני מחויבות לעמוד בתקנות החדשות ולתת מענה טלפוני ללקוחות תוך זמן מוגדר. מערכת תקשורת יעילה יכולה לתת פתרון לחברות גדולות הזקוקות לטיפול מהיר בכל תקלה במהלך יום עבודה של המוקד הטלפוני. אחת החברות המנוסות בישראל בתחום מערכות תקשורת לטלפוניה היא חברת ITCENTER הממוקמת בעיר ירושלים ומספקת שירות ללקוחות ברחבי הארץ.

הקמת רשת תקשורת מחשבים לעסקים של חברת ITCENTER

חברת ITCENTER מתמחה בבניית מערכות תקשורת מחשבים לחברות. אם אתם מעוניינים בהקמת מערכת תקשורת מקצועית, הכוללת את כל הציוד החדיש ביותר היום, אתם מוזמנים לפנות לחברת ITCENTER ולקבל הצעה משתלמת להקמת מערכת תקשורת מחשבים לעסקים.
5/5 - (2 votes)