שירותי מחשוב לרשתות

שירותי מחשוב לרשתות – כל מה שרציתם לשאול ולא היה לכם את מי!

רשתות מחשוב הן כל רשת פנימית הנמצאת בבית העסק, בחברה או בארגון. רשתות התקשורת מאפשרות תקשורת פנים משרדית ותקשורת חיצונית לרשת האינטרנט ובעידן הטכנולוגי, העבודה ברשת היא חלק בלתי נפרד מהעבודה של חברות, בתי עסק וארגונים רבים.

העבודה ברשת מאפשרת למחשבים השונים לתקשר זה עם זה ולבצע פעולות משותפות כמו שליחת מסמכים למדפסת משותפת ועוד. ללא חיבור לרשת, מי שעובד על מחשב מסוים במשרד לא יכול לגשת לקבצים ולמידע שהוא זקוק לו, לעבודה על קבצים משותפים, לבקר תהליכים, לחסוך זמן יקר ולייתר את הצורך בפגישות פיזיות.

רשתות משרדיות יכולות להיות קטנות ופשוטות או גדולות ומורכבות, לא משנה איזה רשת יש לכם, אתם זקוקים לשירותי תמיכה וניהול רשתות. שירותים אלו מאפשרים לפתור תקלות פשוטות או מורכבות העלולות לקרות לא אחת ברשת המשרדית.

שירותי מחשוב לעסקים – אתם שואלים המומחים עונים!

שאלה: איך עובדות רשתות תקשורת?

תשובה: רשתות תקשורת עובדות באמצעות חיבור של כל מחשב לנתב או שרת מרכזי. כל מחשב אשר מחובר לרשת מקבל כתובת IP וכך יכולים המחשבים לתקשר אחד עם השני או לקבל גישה לרשת האינטרנט.

שאלה: מה היתרונות של העבודה באמצעות רשתות תקשורת?

תשובה: רשתות המחשבים משכללות ומייעלות את תהליכי העבודה במשרד ואת התקשורת בין צוות העובדים, בין המנהלים, בין הלקוחות, בין הספקים ובין כל מי שקשור לעסק.

באמצעות הרשתות יכולים העובדים לשתף קבצים, לעדכן ולהתעדכן, להזרים מידע באופן שוטף, להתייעץ, להחליף חוות דעת, לפתור תקלות ועוד.

רשת המחשבים היא האמצעי הטוב ביותר להטמעת מערכות קשר שונות. העבודה ברשתות שומרת על הסדר והארגון במשרד, מקלה על זימון אנשים לפגישות, מייעלת את תזמון המשימות ומאפשרת לאנשים המורשים להיחשף למידע, להוסיף מידע או למחוק, להפיץ את מידע בין אנשי הצוות, לעדכן תיקיות ועוד.

רשת המחשבים מאפשרת חיסכון משמעותי במשאבים כמו שימוש במדפסת משותפת ועוד.

שאלה: מהן התקלות השכיחות ברשתות מחשבים?

תשובה: התקלות השכיחות ביותר הן תקלות תקשורת בחיבור שבין המחשבים או בחיבור לרשת האינטרנט ותקלות חומרה.

שאלה: האם אפשר לבצע תיקונים ברשת מרחוק?

תשובה: כן. חברת It-Center מתמחה בפתרון בעיות מרחוק ובכך היא מצליחה לתת מענה מידי לכל בעיה ותקלה ומונעת בזבוז של זמן יקר. באמצעות שליטה מרחוק אנו נוכל לבצע תיקונים רבים, אם לא נצליח, תוכלו להביא את המחשב למעבדה שלנו ואם יהיה צורך, טכנאי מחשבים מקצועי יגיע אליכם לבית העסק.

שאלה: האם תחזוקה שוטפת של הרשת עשויה למנוע תקלות?

תשובה: בהחלט. תחזוקה מקצועית שוטפת עשויה למנוע בעיות ותקלות שוטפות. הודות לניסיון והידע המקצועי של צוות העובדים שלנו ולתחזוקה האיכותית אנחנו נצליח למנוע תקלות רבות.

שאלה: מה חשוב לדעת כאשר בוחרים חברה לשירותי תמיכה וניהול רשתות?

תשובה: חשוב לבחור חברה המציעה סל מלא של שירותי מחשוב מקצועיים, חברה אשר מסוגלת לתת מענה לכל הצרכים הייחודים שלכם כמו התקנה של תוכנה ותמיכה במשתמשים, אבטחת מידע והגנה מפני וירוסים, גיבוי מידע, התאוששות מהירה מאסון וחזרה לתפקוד מלא בזמן הקצר ביותר ועוד.

שאלה: איך אוכל לדעת שבחרתי את החברה הטובה מכולן?

תשובה: חברה מצטיינת נבחנת לפי מספר פרמטרים, זמינות, מקצועיות ומחיר.

זמינות חשוב שהחברה שאותה אתם בוחרים תהיה זמינה באופן מידי. בעידן שבו אנו תלויים במחשוב, כל תקלה וכל בעיה ברשת המחשבים עלולה לגרום לנזקים, להפסד זמן עבודה, לפגיעה בתדמית של בית העסק ולאיבוד לקוחות.

חשוב לבדוק האם יש טלפון זמין שבו תוכלו להפנות קריאות בכל שעה שבה בית העסק פעיל, האם יש איש קשר שיוכל לתת לכם מענה באמצעות המייל, הטלפון הנייד או בהשתלטות מרחוק ועוד, וחשוב לבדוק מה הזמינות של החברה במקרה חירום כמו בעת אסון של פריצה, שריפה, השבתת המערכת ועוד.

אנחנו בחברת It-Center מחויבים לפתור כל תקלה במהירות האפשרית כדי לאפשר לכם את המשכיות העבודה הרציפה

בכל מקרה של אסון אנו מתחייבים להחזיר את מערכת המחשוב לתפקוד מלא ולשחזר את כל המידע, בדיוק כמו שהיה רגע לפני קרות האסון, בתוך שעה עד למקסימום של ארבע שעות.

מקצועיות חשוב לבדוק מהי הטכנולוגיה שאתה פועלת החברה, האם היא חדשה ועדכנית, האם היא נותנה מענה לצרכים הייחודיים שלכם ועוד והאם צוות העובדים הוא ברמה מקצועית גבוהה ובעל הסמכות רלוונטיות. תחום הטכנולוגיה מתפתח כל הזמן, ולכן חשוב לוודא שהחברה שבה בחרתם לא נשארה מאחור.

מחיר לא תמיד מחיר גבוה הוא ערובה לחברה מקצועית, אך אל תתפתו למחירים זולים. אם תשלמו מחיר זול ומערכת המחשוב לא תתפקד היטב, אתם תחוו עוגמת נפש, נזקים, פגיעה בלקוחות ופגיעה במוניטין.

אם אתם מחפשים חברה מקצועית, בעל ניסיון, עם שירות אישי וזמינות גבוהה, הגעתם אל היעד!

5/5 - (3 votes)