חברת IT – איך נכון לבחור?

חברת ITאיך נכון לבחור כל הנתונים

IT זוהי טכנולוגיית מידע המתייחסת לכל האמצעים האלקטרוניים אשר משמשים בעלי עסקים, חברות וארגונים בארץ ובעולם. טכנולוגיית המידע כוללת סוגים שונים של מערכות הפעלה, תוכנות לניהול קשרי לקוחות, תוכנות להנהלת חשבונות ומערכות ייעודיות לעסקים מסוגים שונים כמו מוקדי שירות טלפונים, חברות השמה, מערכות גבייה, חברות טלמרקטינג, ספריות וקבצים ועוד.

בעידן טכנולוגי הממוחשב, לכל בית עסק, ארגון או חברה יש תלות במערכות המידע וכל בית עסק נדרש להתמודד עם השירותים, עם המערכות השונות, עם אמצעי המחשוב ועם ביצוע החלטות חכמות ונבונות אשר יציבו את בית העסק בקדמת הטכנולוגיה וימקמו אותו ביחס גבוה אל מול המתחרים שלו. לנישה הזו נכנסים אנשי IT.

אנשיIT מלווים את בית העסק החל מאפיון הצרכים, דרך בחירה והטמעה של התוכנות וחומרות המשמשות לניהול ארגוני ועד להדרכה ותמיכה קבועה.

בחירה בחברת IT נכונה ומקצועית זוהי אחת החלטות החשובות שעל בית העסק להחליט. כדי לסייע בבחירה הנכונה הבאנו כמה פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון.

6 טיפים ועצות חכמות שיעזרו לכם לבחור נכון

אמינות

אנשי ה IT –אינם רק נותני שירותים. הם עומדים להיות השותפים הסמויים שלכם בעסק, אומנם לא שותפים פעילים, אך הם ייחשפו אל המידע, אל תכני העסק ואל הפעילות היום יומית שלו. לכן חשוב לבחור בחברה אמינה שצברה מוניטין הן בתחום המקצועי והן ברמת האמינות.

התאמה אישית

 יש סוגים שונים של שירותים ויש חברות רבות הפועלות בתחום. לכן, לפני שאתם חותמים חוזה עם החברה, חשוב להיפגש עם נציגי החברה, להגדיר מראש את הצרכים של החברה, לבדוק מהן הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום שבו אתם פועלים ולוודא כי החברה שבה אתם עומדים לבחור מתמחה בתחום שלכם, מכירה את התוכנות העדכניות ומספקת שירות איכותי, יעיל ומקצועי שיצעיד את בית העסק להתפתחות ולצמיחה.

המלצות וחוות דעת

הן כלי נהדר ויעיל כדי לבדוק את המקצועיות של החברה, את הידע שלה ואת השירות. ערכו סקר שווקים ובקשו המלצות. לשביעות הרצון של הלקוחות בהווה ובעבר יש השפעה מכרעת על ההחלטה לבחור בחברה.

בנוסף, כנסו לאתר החברה, התבוננו בעיצוב של האתר וקראו את התכנים, חברות מקצועיות ורציניות משקיעות משאבים רבים באתר שלהן. בדקו עם מי החברה עובדת, מי הלקוחות שלה ואל תהססו לבקש חוות דעת על החברה. אתם יכולים להיכנס גם לפורומים ייעודים העוסקים בשירותי מחשוב, לקבוצות פייסבוק ועוד. כל מידע שתצליחו לדלות על החברה תסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

זמינות

חשוב שהחברה שבחרתם תהיה זמינה 24/7 . בעידן שבו אנו תלויים במערכות המחשוב, אנו חייבים טיפול מידי בכל תקלה. טיפול מאוחר לפעמים יהיה מאוחר מדי.

בדקו אם קיים מוקד טלפוני זמין בשעות שבהן אתם פעילים, וודאו שיש איש קשר זמין שיוכל לתת לכם מענה מידי, ולא משנה הדרך. זה יכול להיות באמצעות השתלטות מרחוק, דרך הבאת המחשב למעבדת התיקונים או בהגעה פיזית של טכנאי מקצועי אל העסק שלכם.

ושימו לב: שירות אדיב אינו תחליף לזמינות! גם אם השירות יהיה אדיב מאוד, אך אם הסיוע יגיע מאוחר, התקלה עלולה להשבית את הפעילות העסקית, אתם עלולים להפסיד לקוחות והמיתוג והמוניטין שלכם ייפגע!

טכנולוגיה ואבטחת מידע

כאשר אתם בוחרים חברה לשירותי מחשוב, אבטחת המידע הוא אחד הפרמטרים החשובים בבחירה. בארגונים ובבתי עסקים שבהם קיים מידע רגיש העלול להגיע לידיים זרות, לאבטחת המידע יש חשיבות רבה. ובנוסף, מעבר לדליפת המידע קיים גם חשש של אובדן מידע, ולכן חשוב מאוד לוודא שהחברה שבה אתם רוצים לבחור מספקת גיבוי נתונים בצורה מאובטחת.

מחיר

 קחו הצעות מחיר משלוש חברות לפחות והשוו ביניהן על בסיס נתונים שווים. אך זכרו חברה לא בוחרים לפי המחיר, אלא לפי המקצועיות. אם חברת המחשוב שבחרתם לא תספק לכם שירות מקצועי, גם מחיר זול לא יפצה על עוגמת הנפש ועל הנזקים העלולים להיגרם לכם. אנו מציעים קודם לוודא שאתם אכן מקבלים את השירותים הנדרשים ורק לאחר מכן לבדוק את המחיר.

ושימו לב: שירות מקצועי של החברה אינו נמדד בכמה פעמים הם הגיעו לתת שירות, אלא ביציבות העסק. אם החברה אינה נדרשת להגיע אליכם לעתים קרובות, אם הכול תקין ודופק כמו שצריך, סימן שהחברה בנתה לכם תכנית מתאימה, הטמיעה אותה ומתחזקת אותה היטב.

חברת It-Center מעניקה שירותי מחשוב לעסקים קטנים וגדולים. החברה צברה ידע, ניסיון ומוניטין רב. אינספור לקוחות ישמחו להמליץ עליה, בואו גם אתם והצטרפו אל משפחת הלקוחות המרוצים.

5/5 - (1 vote)