שירותי מחשוב למשרדים

שירותי מחשוב למשרדים להתאים את סביבת העבודה לקצב הדינמי של הטכנולוגיה!

כל משרד בכל תחום ובכל גודל זקוק לשירותי מחשוב מתקדמים ועדכניים. שירותי מחשוב כוללים בין השאר, מיטוב רשת המחשבים שבמשרד, ניהול משתמשים יעיל ומתקדם, שרת ייעודי הנמצא בבית העסק או שרת וירטואלי הנמצא בענן, שירותי IT למשרדים, אבטחת מידע ועוד. שירותי מחשוב למשרדים כוללים גם תחזוקה שוטפת לציוד המשרדי כדי למנוע תקלות העלולות להשבית את העבודה, גיבויים, עדכוני חומרה ותוכנה ועוד.

אז אם גם אתם:

  • זקוקים לגישה לקבצים, לתוכנות ולכל מידע אחר מכל מקום, בכל זמן ובכל שעה,
  • אם גם אתם לא מוכנים להתפשר על הגיבוי ועל הזמינות של המידע היקר,
  • אם גם אתם רוצים לייעל את העבודה המשרדית ולהבטיח את המוניטין המקצועי שלכם,
  • אם גם רוצים להיות בטוחים שהמידע המשרדי היקר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר,
  • אם גם אתם רוצים להימנע מתקלות ובעיות במערכת המחשוב,
  • אם גם אתם רוצים להיות בטוחים שבכל מקרה של אסון או השבתה של המערכת תוכלו לשוב לתפקוד מלא בזמן הקצר ביותר.
  • אם גם אתם מעוניינים להבטיח גישה לכל הצוות המשרדי, גם לכאלו העובדים מהבית, באופן נגיש ונוח.

צרו קשר עם It-Center עוד היום!

פתרונות השירות שאנו מציעים לכם הם תוצר של ניסיון ולמידה במשך שנות עבודה רבות. אנו מכירים את כל סוגי המשרדים, את הצרכים הייחודיים לכל תחום, ולכן נדע להתאים לכם את שרותי המחשוב בהתאמה אישית וברמה הגבוהה ביותר!

שירותי מחשוב לעסקים – כל הפתרונות תחת קורת גג אחת!

שירותי IT לעסקיםככל שההתנהלות של המשרד נהיית יותר ממוחשבת, כך גובר הצורך בשירותי IT למשרדים ובאנשי IT מקצועיים.

שירותי ה-IT כוללים, בין השאר, תכנון של מערך מחשוב ותקשורת בעסק, התקנת התוכנות המתאימות, הגנה, גיבוי בענן, אבטחת מידע, תחזוקת המחשבים ומתן פתרונות לבעיות העולות במהלך העבודה,

אנו נכיר את כל צרכי ה– IT הייחודיים של המשרד שלכם כדי שנוכל לתת לכם את המענה ואת הפתרונות המתאימים במדויק לצרכים שלכם. לאחר שנאסוף את הנתונים נחליט על הפתרונות המתאימים בשיתוף פעולה הדוק יחד עם בעלי המשרד.

תיקון אקספרס לתקלות מחשב תקלות מחשוב הן כמעט דבר שבשגרה, החל מבעיה קטנה במדפסת הרשת, דרך תקלת תקשורת בין כל מחשבי הארגון, ועד לבעיית קישוריות חיצונית לאינטרנט. הייחודיות שלנו מתבטאת בהגשת פתרון לתקלות מחשוב בתוך זמן קצר כדי להבטיח לכם את המשכיות העבודה.

כדאי לדעת: אנו מבצעים תחזוקה שוטפת כדי למזער עד למינימום את התקלות. במקרה של תקלה אנו נושיט עזרה מידית באמצעות השתלטות מרחוק, ואם לא נצליח תוכלו להגיע עם הציוד התקול אל המעבדה שלנו בירושלים. אם יהיה צורך אנחנו נשלח טכנאי מקצועי אל המשרד שלכם.

אבטחת מידע הסודות המסחריים של המשרד שלכם, נתונים אישיים של הלקוחות שלכם ועוד הם מסמכים בעלי חשיבות מרכזית. הגנה על המידע היקר היא אחד האתגרים העומדים בפנינו בעידן שבו המידע עובר בדקות ספורות בין קצוות שונים של העולם. חשיפה של המידע החשוב לעיניים זרות עלולה לפגוע במוניטין המקצועי שלכם ובמקרים קיצוניים גם להמיט אסון על המשרד.

אנו בחברת It-Center נדע להעניק לכם אבטחה מקסימאלית של המידע ברמה בין לאומית.

שירותי מחשוב בענן השימוש בשירותי הענן שאנו מציעים יבטיחו לכם עבודה יעילה, מהירה וביצועים מיטביים למערכת המשוב שלכם.

מניעת וירוסים וחדירות בלתי רצויות אל מערכת המחשוב שלכם. במאה העשרים ואחת כולנו חשופים לווירוסים שונים העלולים לגרום נזקים הן לחומרה והן למידע היקר. אנו נתקין בכל מחשב תוכנת אנטי וירוס יעילה שתסרוק את הקבצים ואת החומרה בלי להאט את העבודה.

עבודה מכל מקום בין אם צוות המשרד עובד במספר חדרים בבניין, בין אם חלק מהצוות עובד בשלוחה הממוקמת במקום אחר, או אפילו מהבית, כולם צריכים להיות נגישים לעבודה משותפת ולשיתוף במידע מכל נקודה ובכל שעה.

אנו נעזור לכם להתממשק עם תוכנות ייעודיות המתאימות לתחום שבו אתם עוסקים.

שירותי גיבוי והתאוששות מאסון כדי להבטיח לכם שקט נפשי בידיעה שהמידע החשוב שלכם מגובה, אנו מציעים מגוון שירותי גיבוי, כולל גיבוי בענן. בכל מקרה של אסון אשר גורם להשבתה של התפקוד במשרד אנחנו מתחייבים להחזיר את התפקוד בתוך שעה עד לארבע שעות ולהחזיר את מערכת המחשוב בדיוק למצב שבו היא הייתה רגע לפני האסון.

אנו מחויבים ליחס אישי ולתמיכה אישית סביב השעון.

אנו חיים ונושמים מערכות מחשוב למשרדים ולבעלי עסקים כבר שנים רבות והתוצאות מדברות בעד עצמן. יש לנו אינספור לקוחות מרוצים, בואו והצטרפו גם אתם אליהם!

2.9/5 - (129 votes)