אבטחת מידע וסייבר

Untitled design (7)

אבטחת מידע וסייבר

כדי להבטיח הגנה מול איומי הסייבר, הארגון שלך לא זקוק רק לפתרונות תוכנה – הוא זקוק לתוכנית.

IT-Center מביאה עמה מעל לשני עשורים של ניסיון מקצועי מעמיק בהגנת סייבר ומעניקה לך פתרונות רב תחומיים ומותאמים אישית כדי להבטיח אבטחת מידע מרבית בארגון. חבילת אבטחת המידע המתקדמת שלנו מעניקה לך מענה מקיף לכל נקודות הקצה, למערכות המידע ולכל הקבצים במערכת, בענן ובדרייבים שלך בו זמנית. יחד, נבנה מדיניות אבטחה מקיפה וברורה שתספק מענה לאיומים מבחוץ ומבפנים ומכסה את הגורם הטכני והאנושי כאחד.

פתרונות אבטחת מידע המכסים אותך בכל החזיתות

בכל יום, מותקפות כ-30,000 פלטפורמות דיגיטליות על ידי האקרים. רובן המכריע שייך לארגונים עסקיים וחלק בלתי מבוטל מהמתקפות מופנה אל חברות בינוניות וקטנות. במקרים רבים, נקודת התורפה המרכזית המאפשרת את המתקפות תלויה בגורם האנושי. ניסיונות פישינג, הנדסה חברתית ותהליכי כופרה בונים על חוסר הניסיון וההבנה של הצוותים המקצועיים שלך. הכשרה נכונה בשילוב פתרונות אבטחת מידע טכנולוגיים יזומים ומתקדמים, יכולים לעשות את כל ההבדל בין נזקים אדירים לארגון ובין התנהלות בראש שקט.

IT Center מספקת לך מערך הגנת סייבר מקיף על פני כל משאבי הארגון ונקודות הפעילות שלך. נשמח לסייע לך לכונן מדיניות אבטחת מידע המותאמת לדרישות הארגוניות שלך ולהעניק לך יתרון תחרותי אדיר בענף שלך.




    לקוחות ממליצים

    IT–CENTER

    פתרון האבטחה האולטימטיבי לארגון שלך ממתין לך ממש כאן

    אלפי לקוחות לאורך השנים נהנו מהליווי המקצועי שלנו והצליחו להבטיח עבודה רציפה בראש שקט ללא אירועים מיותרים. נשמח לסייע גם לך ליהנות מהערך המוסף המשמעותי הזה. לתיאום שיחת ייעוץ ובניית תוכנית הגנת סייבר, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כאן עוד היום.

    קבל הצעת מחיר וייעוץ חינם: 02-5096473

    התוויית נהלי עבודה ותחזוקה

    כחלק מהתוכנית שנבנה, נגדיר נהלים לתחזוקת הרשת ועדכון המערכות כדי להבטיח שתמיד יעמדו לרשותך הפתרונות האיכותיים ביותר ולשמירה מרבית על הביצועים שלך. בנוסף, אנו מכשירים את העובדים שלך כיצד לזהות ניסיונות פישינג ומניפולציות שונות של האקרים ולהימנע מליפול ברשתם, כיצד לבחור סיסמאות חזקות ועוד מגוון רחב של כלים שיאפשר להם להפוך לשותפים נאמנים למאמץ ההגנה על משאבי הארגון.

    מדיניות אבטחת מידע יזומה ומתקדמת

    אנו מספקים לארגון שלך טווח רחב של כלים להגנה מפני תהליכים זדוניים ומספקים לך ליווי צמוד עם מערכת התראות מתקדמת. אל מול כל אירוע חריג, אנו שומרים את האצבע על הדופק ומספקים מענה מידי. בנוסף, צוות מומחי אבטחת מידע עורך בדיקות חדירות תקופתיות למערכות המידע שלך ומזהה נקודות תורפה מבעוד מועד כדי להבטיח הגנת סייבר הרמטית.

    גיבוי מלא ושחזור בזמני שיא

    חבילת הגנת הסייבר שלנו כוללת גיבוי מלא של כל הנתונים, השרתים והגדרות המערכת שלך על ממשק ענן מתקדם, על שני שרתים במקביל ותוכנית התאוששות מאסון שתבטיח המשכיות עסקית אופטימלית לארגון שלך.

    ניהול הרשאות בכלים מתקדמים

    נסייע לך לבנות מדיניות הקצאת גישה למידע על מנת להבטיח שכל עובד בארגון שלך ייחשף אך ורק למידע שרלוונטי אליו. עם פתרונות אימות רב שלביים, מעקב יזום אחר היסטוריית הכניסות וביזור מלא של הקצאות הגישה שלך, הנתונים שלך מוגנים יותר מתמיד.

    IT–CENTER

    אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו, וליהנות מראש שקט של מיטב המומחים 24/7!

    לתיאום שיחת ייעוץ: 02-5096473