תמיכה במוצרי גוגל

שירותי מחשוב לרשתות

גוגל כדי להפוך את שגרת העבודה לנוחה יותר, קלה וידידותית יותר!

הידעתם, גוגל זה לא רק מנוע חיפוש! גוגל זוהי פלטפורמה של מגוון אמצעים שייסעו לכם בעבודה, בארגון העסק, ביצירת קשר ויהפכו את החיים שלכם לפשוטים וקלים הרבה יותר.

גוגל מספקת את כל מה שצריכים בעלי עסקים, קטנים וגם גדולים. כתובות אימייל עסקיות, אפשרויות לעריכת שיחות בווידאו, אפשרויות לשיתוף קבצים, שטח אחסון בענן וכל מה שצריך כדי לארגן את העבודה ביעילות, לשתף פעולה ולהספיק הרבה יותר.

צרו אתנו קשר, אנחנו נשמח להמליץ לכם על הכלים המתאימים לכם שגוגל מציעה, להטמיע אותם, להדריך אתכם איך לעבוד אתם ולתמוך בעת תקלות כדי להפוך את שגרת העבודה, לקלה ונוחה הרבה יותר.

מבט מהיר על השירותים הפופולאריים שגוגל מציעה

Google Drive – שירות Google Drive מציע כונן רשת אישי וחינמי לאחסון בנפח של עד חמש עשרה ג'יגה בייט ללא עלות. במידת הצורך תוכלו לרכוש שירותי אחסון ושירותי אחסון פרמיום מעבר לחמש עשרה ג'יגה בייט.

בשטח האחסון תוכלו להעלות כל סוג של קובץ ולאחסן אותו על השרתים של גוגל. אל הקבצים המאוחסנים תוכלו לגשת מכל מחשב נייח או נייד ומכל טלפון חכם עם חיבור לרשת האינטרנט. היתרון של השירות הוא שבעזרתו תוכו לגבות את כל המידע שיש לכם על המחשב בבית או במשרד לגשת אליו מכל מקום.

בנוסף, תוכלו ליהנות מהשירותים הבאים במסגרת Google Drive:

Google Docs כתיבת מסמכים, גיליונות וורד ומצגות.

תוכלו ליצור ולערוך מסמכי טקסט ישירות מהדפדפן שלכם ללא צורך בתוכנה ייעודית. תוכלו לעבוד בו זמנית עם אנשים רבים וכל שינוי יישמר באופן אוטומטי.

שירותי יצירת סקרים באמצעות טפסים.

Google Forms הוא כלי ליצירת שאלונים וסקרים מקוונים עם יתרונות רבים כמו:

אפשרות לערוך את השאלון מכל מחשב המחובר לרשת האינטרנט,

אפשרות לענות על השאלון מכל מכשיר המחובר לרשת האינטרנט,

אפשרות ליצור שאלון בשיתוף פעולה.

Google Drawings זהו כלי דיגיטלי ליצירה ועריכה של איורים ותמונות המאפשר שרטוט ופעולות גרפיות מסוגים שונים ישירות ברשת האינטרנט. כלי שבאמצעותו אפשר ליצור טבלאות מידע ולהציג אותן בצורה גרפית.

Google Calenderזהו היומן של גוגל אשר יכול להסתנכרן עם האפליקציה בטלפון הנייד שלכם, אייפון או אנדרואיד. כדי ליהנות מהשירות עליכם להפעיל את הסנכרון של הטלפון עם האפליקציה של היומן, וכך כל התזכורת ששמרתם בטלפון יגובו בענן של גוגל ותוכלו לראות אותן גם מהנייד וגם מהמחשב. באמצעות Google Calender תוכלו לנהל את זמנכם אוןליין, להוסיף אירועים ולקבל תזכורות ב-SMS. אם הטלפון נהרס או אבד, אין מקום לדאגה, כל התזכורות וההערות ששמרתם בטלפון מגובים בענן.

Hangouts היא אפליקציה שעוזרת לכם לשמור על קשר עם אחרים. זהו צ'אט שבאמצעותו תוכלו לשלוח הודעות לצוות העובדים או ללקוחות, לנהל לשיחה עם משתמש אחד או עם קבוצת משתמשים ולקיים שיחות וידאו באיכות גבוהה. זהו שירות המתאים לכולם, אך בעיקר לכל מי שעובד עם לקוחות הנמצאים בחו"ל או עם שותפים שיש לו אתם אינטראקציה יום יומית.

Google Inbox לאחר שגוגל השיקה את ג'ימייל, תיבת המייל הנפוצה ביותר, היא השיקה את Google Inbox. זוהי אפליקציה שנועדה לפשט את תהליך מיון הדואר האלקטרוני עם ממשק פשוט ונוח שאמור להציג את כל מה שחשוב בתיבת הדואר ולסייע למשתמשים לארגן בצורה טובה יותר את האימיילים על ידי כינוסם בקבוצות שונות, כמו דיווחים מהבנק, אישורים על רכישות ועוד, ובכך לאפשר לדפדף בין המיילים השונים במהירות ובקלות. בנוסף, אפשר להדגיש מידע חשוב מתוך האימיילים בשורת הנושא של המכתב, במייל, להוסיף עדכוני זמן אמת על הזמנות או משלוחים ותזכורות אישיות בראש האימייל.

Keepזהו שירות התזכורת הטוב בעולם. זוהי אפליקציה שבעזרתה תוכלו לנהל פתקים בדרך חכמה ומאורגנת. תוכלו לסמן תוויות לפי נושאים, להעביר פתקים ישנים לארכיון ועוד, כאשר כל שינוי שאתם עושים מגובה בענן האישי שלכם בגוגל

Googel Photosזהו אחסון תמונות בענן של גוגל ללא הגבלה. אם אתם משתמשים בטלפון מסוג אנדרואיד, האפליקציה כבר מובנית במכשיר, אם אתם משתמשים במכשיר מסוג אייפון תוכלו להוריד את האפליקציה. מלבד שירות הגיבוי, גוגל מציעה גם כלי חדש שיקבץ את התמונות לאלבומים באופן אוטומטי בהתחשב בנושא התמונה. בנוסף תוכלו לייצור מהתמונות קולאז'ים, סיפורים, קטעי וידאו ואנימציה ועוד.

לסיכום, גוגל מציעה כלים חינמיים מצוינים כדי לסייע לנהל את העבודה בדרך מאורגנת, קלה, נוחה וידידותית למשתמש!

צרו קשר עם It-Center כדי שיחד נוכל לגבש את הדרכים והפתרונות המתאימים לעסק שלכם ולייצר תוצאות גם ללא תנאים ייחודיים וללא משאבים.

5/5 - (1 vote)