הקמת תשתית מחשוב לעסק

הקמת תשתית מחשוב לעסק בואו להכיר את התשתיות שיניעו את העסק קדימה!

תחום תשתיות המחשוב הוא תחום חשוב וקריטי בכל בית עסק. המילה תשתית משמעותה הוא יסוד, ואכן תשתיות המחשוב הן הבסיס והיסוד לתפעול נכון ומאורגן של בית העסק ולהצלחתו.

אין זה סוד כי אחת הערובות החשובות להצלחת העסק היא תשתית איכותית אשר מתאימה לאופי העסק ואשר עונה על הציפיות הייחודיות של כל לקוח וכל בית עסק.

התקנה יעילה ואיכותית של תשתיות מחשוב היא שלב חשוב בחייו של כל עסק. לכן כאשר מקימים תשתיות מחשוב לעסק, חשוב לבחור בחברה מקצועית ומיומנת ובתוכנות מקצועיות ביותר כדי לאפשר לכם לנהל את העסק ביעילות, לחסוך זמן יקר ועלויות כספיות.

אנו בחברת It-Center מלווים את בית העסק החל משלב התכנון, מבצעים את ההתקנה, את ההטמעה, מדריכים את העובדים ומעניקים תמיכה קבועה. אנו מאמינים שהידע הרב, הניסיון והמקצועיות שצברנו יקפיצו את העסק שלכם, יביאו להתפתחות ולצמיחה ויסייעו לכם לפעול בהצלחה בכל תחום, גם אם הוא תחום רווי תחרות.

הקמת תשתית מחשוב לעסק – כל מה שחשוב לדעת

תשתיות מחשוב המתוכננות היטב הן הגוף שעליו תלבישו את מערכות המידע של העסק. ולכן חשוב להקפיד על הקמת מערכת מחשוב יציבה ואיכותית שתשרת אתכם לאורך זמן ותתמוך באספקת המידע וברציפות העסקית שלכם.

לכל עסק יש את הצרכים הייחודיים שלו, אך לכולם יש שלושה פרמטרים הקובעים את איכות התשתיות, התאמה לצרכים מידיים, גמישות לצרכים עתידיים ואיכות הפתרונות והמוצרים.

אנו בחברת It-Center נחקור את תכונות העסק, את המטרות שלו את תפקידי המשתמשים השונים, את סביבת העסק החיצונית והפנימית, נאפיין את חללי העבודה השונים ובהתאם לנתונים נגדיר את דרישות המערכת.

תשתיות מחשוב כוללות, בין השאר, שרת או מספר שרתים, תשתית לאינטרנט, תשתית לדואר אלקטרוני, שירותי ענן ורשתות של מחשבים. על גבי השרתים מלבישים את כל מערכות המידע של העסק כמו, למשל, מערכות לניהול שכר, מאגרי מידע, מערכות לניהול מלאי, מערכות לניהול העובדים, הספקים והלקוחות, אינטרנט ועוד.

הקמת תשתיות המחשוב לעסק כוללות מספר שלבים. בשלב הראשון יש לאפיין את הצרכים הייחודים של בית העסק, לתכנן בצורה מפורטת את הקמת התשתיות, את ההטמעה ואת התחזוקה שלהן.

הקמת התשתיות כוללת גם אספקה של ציוד היקפי המתאם לתשתיות הייעודיות כמו מסכי מחשב, מחשבים, מדפסות, סורקים, תוכנות, מערכות גיבוי, שרת קבצים, שרת דואר, התקנת ארונות תקשורת, חיווט, הקמת תשתיות IT, התקנת מתגים לאספקת תקשורת מהירה, מצלמות אבטחה ועוד.

ככל שתשתיות המחשב יהיו איכותיות ומתקדמות יותר, כך המערכת תפעל בצורה טובה ויעילה יותר. לכן כדאי לכל בית עסק להצטייד בתשתיות האיכותיות ביותר האפשריות במסגרת התקציב.

אחת לתקופה ובהתאם לצרכים, חשוב לשדרג את תשתיות המחשב ואת המערכות הנמצאות על גבי התשתיות האלו כדי לקדם את העסק.

למה כדאי גם לכם לעבוד אתנו?

  • גם אם אתם אינכם מבינים את הצרכים של מערכת המחשוב המתאימה לאופי העסק שלכם, אנחנו נבדוק, נחקור ונייעץ לכם על מערכת המחשוב המתאימה ביותר לעסק שלכם מתוך מחשבה ארוכת טווח של אפשרויות הצמיחה וההתפתחות של העסק.
  • לאחר שנציג בפניכם את ארכיטקטורת מערכת המחשוב ורשימת החומרה הנדרשת לעסק, ניגש להקמה ולהטמעה של מערכות המחשוב בעסק.
  • אנו עובדים עם החברות הגדולות והמובילות בעולם אשר מספקות את ציוד החומרה כמו מסכים, מדפסות, מכונות גריסה, סורקים, מחשבים נייחים וניידים וכל ציוד היקפי אחר.
  • צברנו ניסיון רב ואנו יודעים להתאים את הציוד לצורכי המשתמש ולצורכי בית העסק.
  • אנו נדאג לסנכרון של עמדות העבודה, לחבר עמדות עבודה מרוחקות, להעניק שם משתמש וסיסמא לכל אחד, להגביל את הגישה כדי לשמור עד למקסימום את המידע העסקי שלכם ולמנוע את הזליגה שלו לידיים זרות.
  • אנו ערוכים למתן שירותי מיקרו חוץ. במהלך הקמת תשתיות התקשורת אנו מציעים ללקוחות שלנו שירותי מחשוב במיקור חוץ כדי לאפשר להם להתמקד בעשייה בתחום שלהם ולהשאיר לנו את האחריות על האחזקה והתפעול השוטף של שרות המחשוב. שירותי מיקרו חוץ הפכו להיות שיטה העבודה העדכנית ביותר, שיטה המאפשרת חיסכון בעלויות ומתן מענה מידי לכל תקלה ולכל משימה.

צרו קשר, אנו מציעים פתרונות מתקדמים וניהול מידע בהתאם לצרכי העסק שלכם!

5/5 - (3 votes)